[OT] funguje nekomu WOL ?

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Červenec 8 15:57:19 CEST 2021

mam Linux a funguje, pouzivam denne. Ale mam Fedoru. V BIOSe povolene
wake from PCI (alebo take nieco). V Linuxe na konfigu eth mam povolene
wake on lan.

ethtool enp1s0 (alebo ethtool eth0 alebo podobne) mi ukazuje "Wake-on:
g", teda zobudit pri magick packet.

este si potom musim vypinat zobudenie od veci ktore nechcem (napr
pohnutie mysou alebo klavirom).

a tak.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.