vymena baterky v Moto G5S+

Ales Filip nostromo na khnet.info
Neděle Červenec 4 19:28:29 CEST 2021

Horkovzdušku mám tu samou, a přísavky používám také z háčků. Je lepší ale
použít menší průměr přídavky, aby nebyla přes 3/4 zad. Na horkovzdušku tu
největší trysku, prohřát, a nebát se zabrat. Začít z boku nejdelší strany.
Jakmile se pod to podaří dostat kartu, tak už je to v pohodě. Zatím se mi
podařilo odlepit všechno. Záda jdou lépe, tam nemusí mít člověk strach, že
to praskne. I když je to sklo, tak se dá bez problému ohnout i na nějakých
60° a nepraskne. Ze strany displeje je to horší. Jestli je někde z boku
trochu naťuklé, tak se tomu místu vyhýbat. To už mi prasklo :-(
Ales Filip