Re: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Červenec 2 10:56:27 CEST 2021

jen pro narovnani tech cisel doporucuji udalosti CT1 ted ve stredu. dali
tomu celou minutu. zastavte si ten graf, az ho bude mit za zady.
https://www.ceskatelevize.cz/porady/1097181328-udalosti/221411000100630/
pokud mi prokazatelne rizikova skupina pobyha po akcich mezi penakem a
kauflandem kazdy den bez omezeni, tezko neco regulovat.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín