Re: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Červenec 2 08:34:29 CEST 2021

Mno, doufám, že to nebude binární - jako že jestli máš jedno nebo dvě?
A už jsi si požádal o -ová jako Miloš Vystrčilová?
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/senat-stavebni-zakon-prechylovani-zenskych-jmen.A210701_062711_domaci_kop