Re: USB mass storage nestandardní délka bloku.

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Leden 28 11:48:50 CET 2021

Jo, na osciloskopu OWON to opravdu nefunguje. Windows nemám, ale
příležitostně to vyzkouším. Vlastně to zase tak důležité není.
Specifikace to umožňuje, na Linuxu to funguje, FATfs od Chan je s tím
srozuměn, tak jaképak rozpaky. Nechám to tak. Ale fakt by mě zajímalo,
zda se někdo u USB MSC setkal s větší délkou bloku než 512 bytů. Jde to
z Windows vůbec zjistit ? Linux to vypíše v dmesg

[ 9346.412063] scsi 8:0:0:0: Direct-Access     KIZARM.  SPI NOR flash on
  USB PQ: 0 ANSI: 0 CCS
[ 9346.415407] sd 8:0:0:0: Attached scsi generic sg2 type 0
[ 9346.424044] sd 8:0:0:0: [sdb] 1024 4096-byte logical blocks: (4.19
MB/4.00 MiB)
[ 9346.427055] sd 8:0:0:0: [sdb] Write Protect is off
[ 9346.427066] sd 8:0:0:0: [sdb] Mode Sense: 03 00 00 00

Mrazík