Re: tak nám změnili kilogram....

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Středa Leden 27 17:52:36 CET 2021

Myslím, že drtivá většina poslanců vůbec netušila, o čem hlasuje
(https://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?G=75129). V debatě
(https://www.psp.cz/eknih/2017ps/stenprot/079schuz/s079125.htm#r3) slovo
kilogram vůbec nepadlo. A možná je to dobře.

Mimochodem, nezměnili jen definici kilogramu, ale i kelvinu, ampéru a
molu. Takže žádných 1/273,16, žádných 2.10e-7, žádných 12 g uhlíku.
Já vím, mezinárodně už je to dávno, ale kdyby se toho nějaký Volný
chytil, mohla to být zajímavá diskuse a zajímavé pozměňovací návrhy.

Akorát teda jako nevím, jak dokázali schválit toto:
Tento zákon nabývá účinnosti dnem 13. června 2020.

Standa