hledam router na domaci chroustani

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Leden 26 14:29:54 CET 2021

Mikrotik je fajn, ale pokročilejší věci je nutné studovat. Není no až tak
intuitivní, je třeba manuály, videa.
Alespoň já a i tak to nikdy nedám na první dobrou, musím zkoušet...

Já mám se starými kousky špatné zkušenosti. Konkrétně s několika desítkami
RB750.
Používají se za VDSL linkou , vytáčejí spojení a řídí další provoz. QOSují,
routují...
Ano, je to už staré, mělo by to nárok na výměnu a asi se bude muset. Mě se
moc nechce, protože do toho mám jednotný setting a nemám s tím žádnou práci.
V poslední době se stává po výpadku sítě, že nenajedou. Jsou tam vyměněné
všechny elektrolyty a dělá to stále.
Vím, že jsou to jinak stabilní zařízení, ale tohle mě štve.
Chová se to tak, že po  zapnutí napájení se normálně  rozsvítí PWR LEDka ,
problikne ACT a kontrolky ETH portů. Po chvíli to běží.
Mě ale občas zůstane ACT  viset - svítí dál i včetně kontrolek ETH portů.
Neporadil by někdo co s tím?  Jedna deska prošla i reflow pecí a stále
stejné - občas nenabootuje.
Je to náhodné. Normálně zákazník znovu vypnul a zapnul a najelo to.
 Jenomže teď je většina doma a v těch firmičkách nikdo není.
Už jsem dostal rady typu - vyměnit za nové.  Ale to je až poslední řešení.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>