433 Mhz moduly

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Leden 24 14:15:54 CET 2021

Tady: http://embedblog.eu/?p=36
je projekt, kde s ESP8266 by to mělo jet 2 roky na dvě tužky. Fígl je dle
autora v optimalizaci programu - vlastní probuzení , připojení na wifi a
odeslání dat trvá prý 3,5 sekundy.
I kdyby to fungovalo rok,  tak je to víc než měsíc :-)

Čekám na to čidlo, chci to postavit...

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>