schukat.com

Libor xlibor na tiscali.cz
Čtvrtek Leden 21 21:12:41 CET 2021

Tak si odpovím sám, kdyby někdo řešil podobný problém. Při nákupu bez
registrace objednávka zřejmě někam zapadla v systému, ikdyž to sice
nevysvětluje proč neodpovídají na email.

Vytvořil jsem si registraci a zopakoval objednávku, kde jsem do
komentáře doplnil info o té předchozí objednávce a ať ji případně zruší,
a už komunikují a objednávka zítra dorazí.

Libor