Re: OT Registrace očkování bez pilotního provozu, může za to úředník nebo IT firma ?

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Neděle Leden 17 20:43:08 CET 2021

Dne 17.1.2021 v 16:35 Petr Labaj napsal(a):
> Je to sice trochu škoda dřít klávesnici, protože naše názory jsou zjevně
> nekompatibilní. Ale když jsem byl vyzván, tak aspoň stručně odpovím.
> - Zprasený systém jsem využil, protože jsem chtěl zajistit mámě očkování
> a tak jsem ho prostě využít musel. Co je na tom k nepochopení?

K nepochopení? Ale no tak :-) To, že jste mně pobavil neznamená, že něco
nechápu.

> - Dostal jsem brzký termín proto, protože systém chaoticky hlásil
> obsazeno-volno, a já jsem se po několika hodinách shodou okolností
> trefil do okamžiku, kdy hlásil volno. Pokud by fungoval správně a
> přiděloval termíny v pořadí FIFO, tak bych se zřejmě tak brzo na řadu
> nedostal (na všechny se nedostalo, viz zveřejněné statistiky).

Zajímavé. V pátek odpoledne jsem máti na první pokus bez problémů
zaregistroval, včera odpoledne jsem jí rovněž bez problémů na první
pokus zarezervoval středeční termín. Vybral jsem si očkovací centrum,
termín a čas, systém rezervaci potvrdil e-mailem, stáhl jsem si PDF s
potvrzením rezervace a po 5 minutách bylo vymalováno. Přeptal jsem se
pár známých, ti mi potvrdili, že to u nich proběhlo zhruba stejně. Asi
je tu u nás na Ostravsku nějaké lepší IT klima nebo co. O nějakém FIFO
slyším prvně, u FNO se termíny rezervují výběrem data a času.

> - Systém rezervací očkování sice byl skutečně spuštěn teprve teď, ale
> již dost dlouhou dobu běží jeho předchůdce - systém rezervací na testy.
> A moudří IT odborníci se nebyli schopni za celou dobu poučit.

Zde mi uniká souvislost s meritem diskuse. Předpokládám, že je pořád řeč
o registraci a rezervaci na očkování, nebo mi něco uniklo?

> Avšak znovu - pokud si myslíte, že takto je to OK, tak vám to samozřejmě
> neberu. Lidé mají zvyky a preference, které třeba ostatním připadají
> nepochopitelné. Ale jistě na ně mají právo.
>
> PL

Přiznám se, že mi uniká pointa Vašich stesků. Matku jste zaregistroval,
termín zarezervoval, tak co Vám chybí?

V jedné věci jsem s Vámi rozhodně zajedno. Nemáte-li k dispozici nějaké
věrohodné informace k vývoji a implementaci CRS pro očkování, je
zbytečné dále dřít klávesnici diskusí na toto téma.

Přeji pěkný zbytek neděle
jf