Re: OT Registrace očkování bez pilotního provozu, může za to úředník nebo IT firma ?

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Neděle Leden 17 01:29:58 CET 2021

Dne 17.1.2021 v 1:12 AZE napsal(a):
> Napsal jsem "řídit", tím myslím rozhodovat, kdy a kdo, místo té stupidní
> registrace. Nepsal jsem očkovat.
> aze

Aha, nepochopil jsem. Nicméně, to by bylo asi ještě horší :-D
To očkování v menším objemu asi dají, zvlášť v pozdější fázi, kdy už
bude logistika vakcín aspoň jakž takž zvládnutá.

Ale berte v úvahu, že zajistit vakcinaci nějakých 7 milionů lidí dvěma
dávkami v řádu měsíců není problém zdravotnický, ale organizační a
logistický. V té reportáži z Izraele sestra říká, že lékař při očkování
nemá v podstatě nic na práci - jen sedí u stanu a čeká, jestli někdo
nebude potřebovat pomoc při případné reakci. Sestra nabouchá 100 lidí za
5 hodin, protože je tam má nadirigované ve tříminutových intervalech a
hlavní problém je v tom, že se buď naučí při očkování sedět, nebo je 15
hodin na nohou. Zato u nás se z toho dělá málem raketová věda.

Toto není něco, co si myslím já. Toto je názor většiny lékařů, se
kterými se o tom bavím, ať už to jsou ambulantní nebo špitální doktoři.

jf