Re: OT Registrace očkování bez pilotního provozu, může za to úředník nebo IT firma ?

Pátek Leden 15 20:49:04 CET 2021

Tak ona to bude nejaka standardni aplikace, jen nejak nakonfigurovana,
bych si tipnul, ne?
Spis meli nejdriv spustit registraci lidi a pak za nejakou dobu bitvu o
terminy, najednou je to takove dost narocne. Minimalne by o prostou
registraci snad nebyl takovy narazovy zajem kdyz jde jen o to ji udelat
a je jedno  kdy.
Navic s tema vakcinama to zacina byt takove divoke, jedna je asi
neucinna a dalsi se bude vyrabet o 40% min, rodice zkusime objednat asi
radeji na podzim, ted bude asi brzo po covidu - prijde slunicko a dojdou
nepostizeny lidi :D