Re: 3Dtisk: jak začít ?

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Leden 14 18:47:54 CET 2021

Díky všem za rady, jsem opravdu začátečník, dnes jsem to poprvé zapnul.
jsem rád, že se mi to povedlo smontovat a testy prošly na první pokus.
Zítra budu v experimentech pokračovat. Mám tady PLA, PETG a ABS.  S čím
byste doporučili začít ?  Teď tam mám stříbrné PLa, co přišlo s tiskárnou.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com