nakup notebooku 17" / dell ? nemuzu najit ...

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Úterý Leden 12 16:34:56 CET 2021

Dne 12.1.2021 v 16:20 ajtservis napsal(a):
> ty nejsou ale 17", ikdyz vim ze to vyber komplikuje, je to podminka :-)
> ano, Dell Precision v repasy jsme meli doma cca 6 let a super. dokonce v
> 17" a tech. rozliseni 1920x1200.
> 1x baterka vymena(origo od dellu za 2500,- prekvapeni). problem mega
> velkej a drahej napajeci adapter.
> neprenosnej a draze dokoupitelnej jako druhej.
> jenze ceny repasu techto novejsich stanic vyrostly nad 20kkc a grafika
> quadro, pokud neni nejaka nejvyssi rada nic moc.
> proto jsem bral loni obyc. dell 17" s 3 letou zarukou NBD.
> navic levna baterka, adapter levnej/malinkej.
> [...]

Dobrý den,

já to mám jako náhradu desktopu s tím, že to občas vezmu mezi lidi,
takže velikost adapteru je mi fuk :-) Cena adaptéru je děsná, ale koupil
jsem si u nich s tím noťasem i další adaptér 240W za tisicovku, což mi
přišlo ještě snesitelné. Origo baterku jsem nesehnal, ale koupil jsem si
neorigo GreenCell a zatím dobré.
S grafikou nemám problém, jedu na dvou monitorech přes dok, ale hry
nehraju a CAD nepoužívám ;-)
Měli tam tehdy i novější Precisiony (nějaké 77xx), ale nešly tam
natlačit Windows 7, tak jsem to oželel :-)

jf