Galvanicke oddeleni audio - autoradio

Úterý Leden 12 11:37:30 CET 2021

vždyť tohle chodí krásně rovně. -3dB na 15 neboo 20 Hz, to je v pohodě.
Záleží na úrovních, které tam chcete přenášet. Aby to magneticky
nechytalo bordel z okolí. Trafa pro oddělení mikrofonních vstupů se
dávaly do permaloyového krytu. Ale to snad tady nebude potřeba,
Jo a v dB se ty charakteristiky kreslí vždycky, to jen na průmyslovce
nás trápili v telefonní technice s Np :-)

Anděl