Re: kam na bezpečnostní šrouby?

Pondělí Leden 11 14:48:11 CET 2021

Jestliže se používají, tak se dají koupit, stačí hledat. Tady máte
přehled všech možných typů hlav šroubů:

https://tatageek.blog/2019/11/04/bezpecnostni-bity/

A třeba u farnella to vedou pod názvem "bezpečnostní šrouby", jak
překvapující :-)

https://cz.farnell.com/c/uchyty-mechanicke/uchyty-upevneni/srouby-vruty/bezpecnostni-srouby

P.K.