Re: OT: formát flash na TV Philips

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Leden 11 13:20:32 CET 2021

muzu potvrdit u satelitu GOSAT, jde sice lze nahravky externe zalohovat,
vidim je ve win jako soubory, lze udelat image na jiny hdd a ten
nasledne opet funguje v satelitu. jakakoliv jina editace nebo prehrani
jinde neni mozne. i vystup hdmi ma snad zakladni ochranu proti nahravani.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín