OT Re: Posíláte ještě někdo na dobírku ?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Leden 6 22:47:00 CET 2021

Podle me to neni o znackach, ale o konkretni pumpe. Tady v CB byla jeden
cas Shellka na Prazske vyhlasena ve vsech servisech...meli v nafte vodu.
Pravidelne kdyz zaclo mrznout tak ti co tam jezdili rano problemy se
startama a nekteri i zadrena cerpadla.

Co se tyka kvality nafty tak nez vliv aditiv je mnohem vic znat stav
motoru a auta. Mam dlouhodobe nekolik let prumernou rocni spotrebu
5.3l/100km (tankuju na faktury u stejne firmy a kazdy rok hlasim
pojistovne najezd - tankuju jinde jen u cest kdy nevystacim s nadrzi co
je cca 1000km). Pred rokem jsem ve 180.000km nechal udelat rozvody a mam
za tento rok spotrebu 4.8l/100km. Holt proste to soukoli v rozvodech je
primo na motoru a kazde i malinko vaznouci lozisko dela hodne.

RV