Posíláte ještě někdo na dobírku ?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Leden 5 23:18:57 CET 2021

Kedysi po zavedeni eura som si objednal 2 albumy na euromince podla
statov (take kartonove dosky s peknou potlacou). Vtedy to neviedla este
kazda numizmatika, obchod si uz nepamatam, ale kdesi z ob-krajskeho
mesta :) Prisli mi nie 2 kusy, ale 2 balenia po 10ks. Ked mi kurier
daval balik, podivil som sa, ze je to take velke a tazke, ale udaje
sedeli, cena bola za 2 kusy..
Volal som do toho obchodu, vobec nevedeli, ze sa pomylili a boli radi,
ze som im dal vediet a 18ks vratim. Spytal som sa, akou formou. To nemam
vobec riesit, poslu kuriera a naklady zaplatia. O par dni sa ozval,
balik (ten isty, lahsi o 2 kusy) zobral a bolo :)

miro