Re: Fotorezist - fólie

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Úterý Leden 5 14:30:38 CET 2021

Tyhle fólie fungují skvěle, ale z CN mi nikdy nepřišly použitelné -
vždycky zpřehýbané, s naprosto nerovnoměrnou tloušťkou.

Nakonec jsem koupil na https://dpsk.sk/

a naprostá spokojenost. Dělal jsem s tím PCB, ale třeba i leptání log na
nože a podobně. Modeláři s nimi leptají různé detaily z mosazného
plechu, tak i stencily by určitě šly.

JMN