DAB radio

Jan Felic felic na atlas.cz
Neděle Leden 3 21:38:33 CET 2021

Dostalo se ke mně DAB rádio SENCOR  SIR 6000WDB, s tím že špatně hraje. Tomu se ani nedivím, protože na prutovou anténu chytat vysílač vzdálený 30 km nebude jednoduché. Proto chci na zadní stěnu umístit vedle prutové antény F konektor pro připojení venkovní šesti  prvkové YAGI antény. I když existuje provizorní řešení s připojením na prutovou anténu a stínění USB, ale to se mi nelíbí. Moje otázka zní, zda již někdo takovou úpravu realizoval, zda oddělil VKV vstup a ponechal ho na prutové anténě. A to hlavní jak se do přijímače dostat. Zkoušel jsem planžetou a vypadá to, že zadní i přední stěna jsou jen zacvaknuty ve skříni, ale je to dost všechno tuhé a nerad bych to poškodil. Děkuji za každou informaci.