[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Sobota Únor 27 22:23:26 CET 2021

No a ještě jedna zajímavá věc v těchto výpočtech tu spotřebu co udává
výrobce nebo ukaže palubní počítač,
že jedete za 17kW tak většina to násobí cenou tarifu ať už domácího nebo
nabíječky komerční, ale
vůbec nikdo nepropaguje, že taky musíme zaplatit ztráty na dobíječce a
učinost 98% atd jsou jen reklamní
kecy.....

Zdeněk Aster