zasypat feritom a zazvarat. Na ppm urovni :-)

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Únor 26 20:52:17 CET 2021

On Fri, 26 Feb 2021, Jaroslav Buchta wrote:

> No vypada to zajimave, ja pouzivam normalne infra pec na vetsi objemy,
> funguje bez vyhrad a horkovzduch na mensi ale zajimalo by me, v cem je
> tohle lepsi a co je to za kapalinu, jestli nema nejake negativni efekty
> kdyz se treba dostane nekam odkud se uz nedostane... 300st uz mi teda
> prijde celkem moc, pary ohrivaji docela ucinne.

V tom videu to rika, tekuta je inertni, odparuje se pri 240stupnich
a pri 290 stupnich se rozklada uvolnuje fluorid-hydroxid ci co.

Takze to ma ne necem co drzi teplotu aby nedoslo k rozkladu a utesnuje
to proto, ze ty pary zase zkondenzuji a promeni se zpet na drahou
kapalinu. Ze ztrati jen to co zkondezuje na desce a meda se slit.

Taky rika ze ty pary zrejme omyvaji necistoty z desky a ty se pak
usazuji na dne nadoby..