zasypat feritom a zazvarat. Na ppm urovni :-)

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Únor 26 19:28:06 CET 2021

No tak zpatky na zacatek a pustit zvuk. Je to anglicky a proste vyborne.
Aha a doporucuji rousku. Par krat jsem si skoto poprskal monitor. Fakt
prefektni video + jsem poznal dalsi (velmi zajimavou) techniku pretaveni v
domacich podminkach.
Marek