Re: Elektromobil ako realne riesenie, nie len dotacny podvod, was: spotøeba energie v zimì

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Čtvrtek Únor 25 13:50:28 CET 2021

Staré jednodrátové vedení po sloupech E.ONu tak přesně funguje. Moderní
kabeláž už bývá trvale pod napětím kvůli moderní regulaci. My používáme
tento driver, zatím v režimu AstroDIM:

https://www.modus.cz/productoo/getfile.php?fileID=NDcwMw%3D%3D&forceDownload=false

Připojení zásuvky na VO asi porušuje i tarif C-62, určený pro VO, ale
kdo by se tím zabýval...

Osobně se domnívám, že ty lampy VO jsou právě kvůli umístění a krytí
(lze do nich zabudovat leccos a jsou v majetku města) a kabeláž k nim má
to správné povolení, silnější kabel je z hlediska stavebního řízení
prkotina.

Standa