dotaz - arduino

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Únor 22 14:00:49 CET 2021

Plane C++ (tj. prakticky preklad Ckoveho zdrojaku) vs C z hlediska
prekladacu negeneruje (podle mych zkusenosti) podstatne odlisny kod. Tj.
problem neni v C++.

Problem je v pouziti knihoven, jako je STL a vyssich konstrukci, pokud
jsou pouzity v casove narocnych castech kodu. Tenhle problem ma ale
pouziti C knihoven taky, jen je snadneji rozpoznatelny. Ale vzdy jde o
to, aby programator vedel, co ktera konstrukce dela primo v zeleze.
Prinos je samozrejme v tom, ze dobre napsany C++ kod je prehlednejsi a
strucnejsi nez totez v C - tj. udrzba toho kodu je lepsi. Uznavam, ze
moje zkusenosti jsou predevsim z vetsich projektu a vetsich procesoru,
takze mi muzou uniknout jiste finesy mikrosveta (napr. ruzne nutnosti
nuceni kompilatoru pragmami k psim kusum apod)

j.