Re: Analyzátor ZEROPLUS LAB-C (16032)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Únor 20 14:57:37 CET 2021

Děkuji za odpověď.
Jestli jsem to správně pochopil, tak tento SW umí editovat obsah té
podstatné EEPROM.
A dělá to přes USB, takže se ani nemusí krabička otvírat.
Je tam i čtení, takže původní obsah je možné předem zazálohovat.
https://github.com/t-bucchi/zeroprog

K těm protokolům: ten zmiňovaný Sigrok má obrovské množství dekodérů.
A to jak obecných nízkoúrovňových (UART, SPI, I2C a desítky dalších),
tak i sběrnicových
(třeba Modbus nad UARTem) nebo specializovaných (CAN, LIN, PS/2, řízení
krokových
motorů, čtení teploměrů a co já vím co všechno).

Používám ty malé levné krabičky z Číny. Většinou mi stačí těch 8 kanálů
na max. 24 MSPS,
případně 16 kanálů na 12 MSPS.
Tam se data zapisují přímo on-line do paměti PC.
Jsem tím tak zmlsaný, že jsem se projevil sám před sebou jako úplný debil.
Ten můj LAP-C má označení 16032. Tak jsem si říkal, že záznam 32 Msamplů
by mi mohl stačit, a tak že to nebudu crackovat.
Ale to je jenom 32 ksamplů. Vždyť to je šíleně málo.
S tím laciným číňanem si klidně pustím hodinový záznam v řádu Gsamplů,
kde pak
můžu třeba post-mortem hledat problémy. A to ta krabička stojí nějakých
8USD.
Jak říkám - jsem zmlsanej a projevila se na mě digitální demence.

PL