Re: Nabíječka autobaterií Lidl

Čtvrtek Únor 18 16:28:46 CET 2021

To jsem se naučil už ve škodě 105, nechat klíčky v zapalování a pak si
zabouchnout a shánět ohnutej drát ;-) Od tý doby vystupuju z auta =
klíče do kapsy. Nebo když nastartuju a jdu si ometat okýnko,
nezabouchávám dveře, jen je přivřu.

A slyšel/četl jsem fintu, jak na prevenci: udělat si kopii klíče,
klidně bez čipu k imobilizéru, omotat třeba kobercovou páskou a
schovat někam do dutiny nárazníku apod. Když si zabouchnete, víte kam
sáhnout, abyste si odemkli.

A nakonec, klíče od auta patří do kapsy u kalhot, do bundy ne, protože
to vystoupíte z auta, zamknete, otevřete kufr, hodíte si tam budnu a
zabouchnete. A pak už jen řeknete "do prdele"... stalo se kdysi
šéfovi.

P.K.

čt 18. 2. 2021 v 14:36 odesílatel Jiří Linhart