RE: Nabíječka autobaterií Lidl

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Únor 18 08:23:29 CET 2021

Asi 3 měsíce, což běžně vydrží. Ale v kombinaci s extrémními mrazy v posledních dnech to bylo asi příliš. :-(
Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Thursday, February 18, 2021 8:00 AM
To: HW-news
Subject: Re: Nabíječka autobaterií Lidl

Jak dlouho to auto stálo?

Přítelkyně má fábii 2002 1.4 benzín, asi před rokem jsem jí tam dával
novou baterii (Bosch), jezdí spíš krátké trasy (do práce to má 10km),
teď byla nemocná, takže auto stálo asi 10 dnů a i během těch velkých
mrazů. Včera jsem zkusil ráno nastartovat, bez problémů, napětí přímo
na na baterii 11,77V, odemknout šlo, točilo to normálně. Odpoledne
odjela (k doktorovi) i se vrátila ;)

P.K.