Re: folie pro tisk předloh na osvit PCB

balu balu na k-net.fr
Středa Únor 17 19:57:41 CET 2021

jj, to je presne ono. Nieco ma napadne, nakreslim si, vyrobim, urobim si
radost. Projekt maximalne na jeden vikend, v pondelok rano je ulozeny do
police a vystaveny na internete :-) vid. napriklad ten stromcek
https://photos.app.goo.gl/B6jL5JizU2QQUHBF8

Kolofoniovy lak vzdy vytvrdim teplovzduchom, vysusi sa to za 2-3 minuty max.

b.