RE: LED žárovky v Tescu

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Únor 17 08:48:01 CET 2021

U nás měli jen toto provedení:

https://nakup.itesco.cz/groceries/cs-CZ/products/2005100239743

za cenu stejnou jako na e-shopu. Vzhledem k ceně a plánovanému použití ve svítidle, kde žárovka „leží“ na zdi, jsme je nekoupili. Možná časem zkusím nějakou filamentovou žárovku, kde bych očekával lepší vyzařování do strany.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Tuesday, February 16, 2021 8:12 PM
To: HW-news
Subject: Re: LED žárovky v Tescu

Ne, sám jsem koukal jako puk.  Kolegové mě poprosili, jestli bych jim nenakoupil (okolní vsi atd... )

Ta nová cena mě byla silně podezřelá a jelikož jsem se chtěl vyhnout nějakému trapasu u pokladny,

udělal jsem kontrolní nákup nejprve jednoho trojbalení.

No, lísteček je v příloze.

Pak jsem šel znovu pro ostatní kusy ( celkem 16 balení :-(  )  a objevil další zajímavost.

DAB rádio  DR1403 !!!  Za 99kč.    No nekupte to.

Bylo ale jen v jednom exempláři a rozbalené a v poměrně hodně rozložené původní papírové krabičce..

Hraje!

Ale má takový divný desing, display nahoře, jeden velký knoflík na přední straně. Takové futuristické.

 Ale za kilo dneska není snad ani FM. ( FM na tom taky funguje ! )