Pajeci pasta na 3D tiskarne

Úterý Únor 16 14:27:23 CET 2021

To vypada skvele.
Vcera jsem pastoval dispenzerem 10 DPS rucne, jak je to nudna prace tak
jsem badal nad tim, jak to za ruznych okolnosti davkuje a vyteka,
klicove asi je aby to z jehly/spicky melo proste volny prutok, jinak se
to utemuje.
Rucne se to dela snadno sikmym prilozenim bliz ke kraji plosky,
automaticky by to byl asi problematicke trefovat. Mozna sikmo seriznuta
spicka. Nejakemu davkovani par set ms s pohybem nahoru moc neverim, ze
by se na to dala 3D tiskarna znasilnit. Jezdit na presnou vysku taky
nevidim moc na rutinni pouziti.
No chce to dalsi pokusy, je to opravdu nudna prace i kdyz jsem pochopil,
ze rucne to bude stejne minimalne 2x rychlejsi ;-)