ext. adc referencia - bolo Re: Programovaci konektor - bolo Re:stm32 reset obvod

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Únor 15 14:13:40 CET 2021

[preposielam]

Dobry den,

aplikacia je blikatko typu teplomer s tc1047A...

A ked ste to uz nadskrtol, tak po okuliaroch je problem dobra
letovacka... Ta moja, a nie len ta moja, ma nejaku pokazenu regulaciu,
proste zaspajkujete jeden pin a potom je dlhsia prestavka, kedy
nezaletujete vobec nic aj napriek tomu, ze display ukazuje 300C... Dip
sa tym da zaletovat, male smd tiez, ale viacpinovy mcu s 0,5mm sa
tymto "kolikom" zaletovat neda... Bud mam v tej letovacke pokazeny
nejaky svabik, bud mam  sieti 230V nejaky HDO, alebo proste niekomu
vadi, ze by som si mohol doma nieco zaletovat a ubastlit. Osobne to po
20 rokoch vidim na tu poslednu variantu, takze to dalej nejako
neriesim... Este je moznost si to nechat osadit u nejakej tej cinskej
firmy, ale to zase hrozi colnica... Takze to su dalsie body do
problematiky stm32... A do elektroniky som uz dal tolko penazi, ze
viac sa uz dat nechystam. KOniec koncov, ked som zacal trochu pocitat
aj to nucleo32, tak som vyliezol velmi rychlo na 75,- EUR a to je na
moje dnesne moznosti inv. d. trochu moc, to si radsej za to kupim
slusne topanky a teplomer ubastlim s novym picom. Taka je realita...

A.

U toho L031K6 to zda se nejde, uarty jdou primo z LSE ale jak to bude s
rychlosti... Pri beznem krystalu 32768 to da podle CubeIDE
konfiguratoru  LPUART 4800Bd s chybou -2,5%, coz by asi fungovalo ale
moc by se mi to nelibilo... UART2 uz je vubec nepouzitelny (snad 1200Bd)
Kazdopadne by se to podle LSE dalo kalibrovat na HSI treba, nebo tam
Problem bude hlavne omezeni na to pouzdro, to je na nejake blikatko, 48
je asi na beznou aplikaci minimum a tam uz je vyber slusny. Zapajet LQFP
s rozteci 0,5 neni velky problem, chce to solidni tavidlo, pajku a lupu.+