Re: Spotreba energie

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Únor 11 08:33:06 CET 2021

Záleží i na počtu osob v bytě. U nás podobný byt ve dvou lidech vychází cca 1 MWh za rok. Tedy asi 20 % Vaší spotřeby. Větší spotřebice (lednička, pračka, indukce a trouba) mám změřené a +/- to vychází.
Z.
> Od: "Michal Gregor" <a2x1nptda8 na email.cz>
> Komu: "HW-News" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 10.02.2021 22:58
> Předmět: Spotreba energie

Zdravim,
 na fakture od CEZu mam uvedeno za lonske roky vetsinou kolem 5000 KWh za
 rok.
 Kdyz budu pocitat 365 dni v roce a 8 hodin provozu (16h prace + noc) tak
 mi to vychazi na prumernou spotrebu 1,7Kw To je nejaka blbost ne?
 Pocitam to dobre? (Jeste bych mel odecist dovolenou a nektere vikendy,
 kdy jede jen lednice a nekdy ani ta ne)

 V byte je dalkove ustredni topeni a tepla voda. Indukce a elektricka
 trouba, ale ta nejede tak casto. Zbytek jsou bezne veci jako PC lednicka
 tv.Vse zbytecne se vytahuje ze zasuvky. Indukce a trouba se vypinana
 vypinacem.

 Michal Gregor