Re: LED žárovky v Tescu

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Únor 11 00:14:54 CET 2021

Já jsem od jedné firmy dostal vzorek plnospektrální 15W LEDž . Značka Sansi.
Nepoznám rozdíl oproti běžným LEDž. Asi jsem slepý.
Ale když tu "plnospektrální" LEDž trochu utlumím, tak zdaleka to spektrum
není stejné, jako při plném svitu.
Sice jde regulovat jen v rozsahu cca od 180-230V přičemž na 180V již skoro
nesvítí, ale změna té teploty je viditelná.
Tu změnu poznám i při změně napětí z 235 na 215V (běžné kolísání sítě)
Na to že snad její cenovka je okolo 500kč je to pěkná bída. Mě osobně vadí
nízký vyzařovací úhel a viditelnou změnu spektra na kraji toho světelného
svazku.
Za mě tahle LEDž nepoužitelná na běžné svícení v cimře :-)

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

čt 11. 2. 2021 v 0:02 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>