Re: OT: rekuperační větrání

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Únor 10 11:27:56 CET 2021

ja bych teda rekl , ze jediny problem je to studene misto na zdi.
v tom nejchladnejsim miste, cim mensi tim horsi, s rosnym bodem se
vysrazi vsechna vlhkost co projde okolo z cele mistnosti. jako na
pulitru s chlazenym tocenym :-) ze by se podarilo vyvetrat na tak suchej
vzduch, aby k tomu nedochazelo, nevim jestli se podari. a bude tam
vlhkost nelidsky nizka. u starejch baraku je poteba bud pritopit, nebo
udelat pruvan/ofuk, aby nebyla studena mista, jako rohy, skviry okolo
nabytku atd.
ale je to jen moje urcita prakticka zkusennost a tedy jen muj odhad.
ta rekuperace bude dobra na "kyslik", tedy proti smradu a vydejchani .
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín