Re: Re: Re: Nastavení 3D tisku - začátečník

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Únor 9 20:07:07 CET 2021

On Tue, 9 Feb 2021, Jirka Mww wrote:

> Zkusím to  příště umýt lihem,  je i snáz dostupný, tak proč ne.
> Podložku mám tu hladkou,  kalibraci jsem dělal, ale asi bude potřeba
> opravdu dát osu Z ještě  níž.  Možná zkusím menší rastr pro kalibraci, dělá
> mi to jen o tohoto velkého dílce, rozměry jsou 160 x 100 mm a to jen v
> určitém místě, tak cca 30% plochy.
> U malých dílců mi to nedělalo.
>
> Zdravi
> Jirka Sloupenský  OK1MWW

Jestli mate rovnou podlozku a je to jen nespravnou vyskou osy Z , tak
prusa ma takovou tu jednodussi kalibraci kdy tiskne takove ty kliky-haky.
Ten vytisk kdyz sloupnete a premerite suplerou tak vidite kolik to chce
jeste posunout. Pri vysce prvni vrstvy 0.2mm by to nemelo mit vetsi
tloustku nez 0.2 spis o kousek min.