Re: Nastavení 3D tisku - začátečník

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Únor 9 17:31:41 CET 2021

Čistíte to v studeném stavu nebo zahřátou podložku ? Má být ve studeném,
jinak to moc nečistí.

Z se dá dát níž, měl by jste poznat, kdy je splácnutý ten plast. Nemusí
být úplně až průsvitný, ale jen smáčknutý.

Jinak snížit rychlost, přidat teplotu a zda to je PLA a dobré PLA. Čistá
hlava. Na prvních vrstvách vypnuté foukání na plast.

Jirka