OT: YT Ampex

Pondělí Únor 8 23:16:49 CET 2021

Já nejsem v žádném případě ňákej pošahanej Atarista (Acorn rulez, samozřejmě!), ale
tohle teda ... ufff ... trochu těžko se mi to přiznává, ale zas na druhou stranu,
umím ocenit dobrou práci i v táboře mimoňů. Je to paráda, naprosto skvělý (a to jak
výsledek, tak zpracování) !!!

Díky za skvělý tip!

D.O.