Re: AVR vs 32b (Začínáme s Atmel Studiem - kontrola)

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Únor 6 15:17:55 CET 2021

To mám ve starších projektech taky. Teď jsem se naučil používat typ
size_t a pro formát %zd nebo %zx a je po problémech. Ale je to spíš
proto, že ladím na PC 64-bit, běžet to pak má na 32-bit a musí se to
chovat stejně.

Mrazík