Re: Začínáme s Atmel Studiem - kontrola

Pátek Únor 5 15:34:57 CET 2021

Jsem v podobné situaci. Chci s 32 bitem něco začít, ale asi bych uvítal,
kdyby mi třeba nějaký student řekl, co je potřeba v Simplicity studiu
nastavit aby to fungovalo, kde od silabsu ztáhnout třeba to ovládání SD
karty a jak vyřešit případné problémy, aby to šlo spustit. Koukal jsem
do internetu, ale nevím, kde bych koho hledal. Sice vím, že to samé je
vyřešené v arduínu (taky mají destičku s ARM Cortex M0), ale to až v
nouzi nejvyšší :-) V 65 letech taky raději dělám s věcmi, které znám :-)