OT - muj covid

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pátek Prosinec 31 21:10:52 CET 2021

Novináři píšou že covid nějak naruší psichyku, že člověk se dusí, a neví
o tom.
Ale teď čtu o té nové rakvi na eutanázii, že člověk se tam udusí
dusíkem, a neví o tom. Prostě omdlí. A fyzici co jim quešne magnet, to
je něco podobného.
Tak se mi zdá že člověku se zdá že se dusí když má v krvi moc C02, možná
to souvisí s PH. Při tom zápalu plic se asi CO2 vyplachuje dobře, jen
kyslík se nevstřebává. Ošizení nervového systému mi přijde nepravděpodobné.
Lubor