Re: Vánoèní ohòostroj

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Prosinec 31 20:35:21 CET 2021

No ved toto je to, ak by to ludstvo so samoriadiacimi autami myslelo vazne,
tato otaka by na (elektro)technickej konferencii nikdy nepadla...

Principov je viacero, napr. to iste co je GPS sa da samozrejme robit aj s
lokalnymi vysielacmi ktore nie su tisice km daleko. Celkom iste sa pouziva
aj "dead reckoning" t.j. pocitanie polohy integraciou z akcelerometrov (na
tomto vlastne tie drony stoja a padaju. doslova). A vsetky dostupne zdroje
polohy sa potom kombinuju pre lepsi vysledny efekt.

wek