PF s kvízem - jména příloh

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 30 00:03:53 CET 2021

 > Takže defaultně chce Windows použít program, zaregistrovaný pro
příponu "1", případně nabídne hledání příslušného programu webovou
službou. ;-)

Toto u mna urcite neplati! Mam Win a TB mi ponukol na 2 prilohy program
na PNG subory a na dalsiu prilohu program na TXT subory.

vid foto uplne vpravo dole
https://photos.app.goo.gl/waLvksfkDFiKJn2L8

asociovane su spravne programy, staci poklikat

miro