Re: PF s kvízem - jména příloh

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Prosinec 29 21:06:03 CET 2021

Odesíláno z webmailu seznamu, obrázky získány win+shift+S z Telegramu a do
webmailu vloženy ctrl+V a výsledný název souboru nevidím. Ukládat to chce
jako undefined.jpg nebo tak něco.

Zrovna si pár dní pohrávám s myšlenkou na instalaci TB a stejně jako
posledně hned přijde něco takového:-)

PH

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Labaj <labaj na volny.cz>
"Mně ten mail dorazil s přílohami se jmény "Část 1.2" a "Část 1.3".
Tedy bez přípony, s diakritikou, s mezerou a tečkou v názvu.
Vím podivností se snad do jména souboru už nedá dostat (teda ještě by
tam mohla být čárka nebo dvojtečka).

To je záměr nebo došlo k nějaké poruše na lince, případně v mém maileru
(Thunderbird aktuální verze)?

Díky.
PL