OT - muj covid

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Prosinec 26 13:45:17 CET 2021

to je ale jen nerealnej sen. to jsou lidi, kteri by i upravovali platby
do vzp, selektovali peci atd. i v tom podoli, motole pachaj jen opicarnu
s tim , ze podepisujete "revers", jako ze kdyz se nakazite tak oni nic.
ale tohle plati i obecne, ze kdyz prijedete se zlucnikem a exnete na
komplikace z jine infekce, tak se nic neresi.
takze zase jen medialni prikladani pod kotel rozkladu spolecnosti.
mame tu absolutni solidarni system, nejen ve zdravotnictvi, ale i v
socialni oblasti. takze pozor na to, az platce dani prestane bavit zivit
celozivotni nemakacenka, ktere take cerpaji zdravotni peci atd. jste
ochoten se koukat jak nekdo umira hlady, az nedostane davky ?
v dnesnim stupni technologii a civilizace by jsme meli mit zdroje na
zvladnuti cehokoliv, a hlavne po 2letech pokusu reseni a promrhanych
stovkach miliard, nebo ne ?
nejak mi ta pridanna hodnota snazeni nepripada adekvatni, pokud tento
stav neni zamer :-(.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65