OT - muj covid

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Prosinec 26 01:37:41 CET 2021

Trochu na odlahcenie, ked sme v technickej konferencii. PZ zmienil
vcasnu diagnostiku pomocou RTG pluc. Danyk mal kedysi na webe zapojenie,
taky RTG do kazdej domacnosti :) Inac si neviem predstavit, ako by
zvladal nas zdravotny system rontgenovat kazdeho s priznakmi covid. Mam
skusenost z r.2009, kedy som mal akutne zdravotne problemy - RTG pluc a
sono brusnej dutiny som dostal ihned napriek preplnenym cakarnam. Po
pobyte v nemocnici mi doporucili pockat 2t a zopakovat  vysetrenia na
kontrolu. Uz som nebol akutny, objednavacia doba 2 a 6 tyzdnov.
Nemyslim, ze dnes to bude radovo lepsie. Bolo leto, ziadna sezona
respiracnych chorob.

miro

PS: mna seklo cestou na WC asi v 19-tich, nepil som, sportoval, nemal
som horucky, ziadne lieky som nebral. Len som skratka prudko vstal z
postele. Ako ma dostali nazad neviem. Potom ma ktosi skuseny poucil, ako
sa vstava z postele. Toho sa drzim dodnes.