OT - vax/antivax

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Prosinec 25 21:38:11 CET 2021

Spíš mě zaujalo, že vůbec něco takového existuje. Ta čísla neberu vážně,
pojišťovny nemohou mít zatím žádné relevantní statistiky, které by
umožnily přesněji spočítat míru rizika a počet pojištěných asi také není
velký. Bude zajímavý další vývoj v této oblasti, protože bude více
odpovídat realitě než oficiální statistika - jde o prachy.
Nízká pojistná částka při úmrtí asi nic nevypovídá - umřít musíte tak
jako tak, vysoká částka by patrně přitáhla jen podvodníky a soudní spory.

Mrazík