OT - muj covid

Karel M a8dtljb na gmail.com
Sobota Prosinec 25 18:42:54 CET 2021

Ano, někteří antivaxeři/popírači jsou skutečně jednodušší, viz ty jejich
demošky,
Jiní jsou ale i studovaní, zběžně docela inteligentní, odborníci ve svém
oboru a najednou z nich začnou padat blbiny jež se příčí lidskému rozumu.
To se týká nejen Covidu, ale všelijakých dezinformací a leckdy k vám
nesmysly přijdou od více lidí současně během krátké doby.
Jako by to celé řídila nějaká vysílačka :-)
Nemohu si taky nevšimnout určité geografické korelace, nejvíc antivaxerů je
na Ostravsko, Karvinsko, Třinecko, Ústecko a bývalé Sudety.
Z pohledu Evropy, čím víc na východ, tím více antivaxerů. Výjimkou je asi
bývalé východní Německo, tam je to samý antivax.
No a tak se mi ve šuplíku vedle pana Lukeše objevil i pan Zahradník. Pěkné,
pěkné.

Karel