OT - muj covid

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Sobota Prosinec 25 11:06:03 CET 2021

Je to zajímavé, že? Mě to také celé překvapilo, protože je to takový souhrn jakoby náhodných věcí. Mě hodně překvapila ta inkubační doba. Opravdu jsem si myslel, že jsem to zase nechytil, testy negativní antigen i PCR v řádných termínech. A pak najednou to tak nenápadně začalo. Po tolika dnech. A zrovna tou zimou. Já na zimu netrpím. Ale fakt jsem si takhle večer lehl a ležel pod dekou. To nikdy nedělám. Když si třeba chci trochu odpočinout a lehnout si na gauč, nikdy se nepřikrývám, nikdy mi není zima. A ten test byl 14 dní negativní, teprve potom najednou pozitivní. Se to pomalinku rozjíždělo. Úplně věřím tomu, že ta pozitivita bude třeba jen po několik dní a jednoduše se vůbec nemusí odchytit. I když PCR by měl zachytit i nějakou dobu po prodělaném covidu, protože prý tam zůstává ta RNA ještě nějakou dobu mrtvá.

Mimochodem, to mi připomnělo jednu absurditu, která také stojí za zmínění. Jak jsem se stal pozitivním, tak ženská na trasování mi řekla, že po skončení čtrnáctidenní izolace nemám chodit na žádný kontrolní PCR, protože bude pozitivní i po skončení nemoci. To řekla mně. No a samozřejmě jsem nahlašoval svou rodinu. Péťa byl právě na konci izolace. Oni ho poslali na PCR s tím, že po prodělané nemoci do PCR může cokoliv, ale s respirátorem, potom už bez. No a když jsem o tom tehdy přemýšlel, tak jsem si právě uvědomil, že když půjde na PCR, s velkou pravděpodobností bude pozitivní, a bude dál v karanténě. Takže jsem mu poradil, ať se na PCR vyprdne, stejně teď už školu nemá, tak si může vlastně dělat, co chce, a venku stejně s tím respirátorem je. Tak nakonec na test nešel. Podle mě to mají nějak pěkně pitomě vymyšlené. Však si představte, že by ho poslali zase na dalších 14 dní do izolace.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Admin HWnews
Sent: Saturday, December 25, 2021 10:50 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT - muj covid

Hmm zajimave...ja celou covidovou epidemii ziju v presvedceni, ze jsem ho prodelal hned v lednu/unoru 2020, kdy jsem mel snad 6 tydnu silenej kasel a strasne blbe se mi dejchalo...zadejchval jsem se pak jeste snad
6 mesicu nasledne ...pricital jsem to HO a ze nikam moc nechodim.

Zaujalo me to coz napsal viz nize. Ja jsem totiz v listopadu naprosto to same dostal znovu...privezl to kluk v patek z vysoke (test mel negativni, protoze je testuju kdyz jim neni uplne dobre)...jemu bylo blbe asi tri dni a tejden kaslal, ale pohoda. Zena to dostala asi dva dni na to (babrala se s tim cca 10 dnu a dostala ATB) a ja asi az za tyden...kaslal jsem jak zjendanej 3 tejdny. Oba jsme meli PCR negativni, obvodacka me poslala jeste na rentgen kde pry take vse ok. Ale funel jsem, ze jsem mel problem dojit od auta k ni do ordinace. Jo a takova divna ridka ryma...v podstate se cloveku udela behem sekundy kapka u nosu.

Proc to pisu, ze me zaujaly ty pocity zimy. Ja mel jeste mesic (a nekdy se to stale objevuje i ted) kazdy vecer zachvaty zimnice a obcas bolest svalu...mohl bych si podle toho ridit hodinky...18h a jektaly mi zuby jak v Nastence v Mrazikovi...dve deky horkej caj...horecka zadna jen silena zimnice za dve hodiny jsem se zahral a druhy den zase ok.
Postupne se to ale zlepsovalo a ted to mam treba jen 1x za tyden...nebo
10 dnu.

Vubec netusim jestli to je nebo neni covid...vsechny testy jsem mel vzdy negativni.

V kazdem pripade tyhle dva pripady byla novinka...nikdy za celej zivot jsem takhle nemarodil...a nebyt tech negativnich testu tak jsem presvedcen, ze to je/byl covid.

V kazdem pripade ted ten druhej pripad byl uz po dvojitem ockovani (jdu ted na treti) a proti tomu roku 2020 to bylo celkem rychle za mnou a i mensi nasledky...sice jeste trochu funim, ale jinak ok.

Tak to by me teda fkat zajimalo co tu lita za brajgl.

RV